top of page

Sleep&Bed : Gücümüzü innovasiya və Ar-Ge-dən alırıq

Sleep & Bed Şirkətinin Sahibi Burhan Çetinbulut Sleepwell jurnalına istehsal, ixrac və ticarət baxımından şirkətinin siyasətlərini qiymətləndirdi.


Müsahibəsində Ar-Ge və innovasiyaları vurğulayan Burhan bəy şirkət olaraq enerji mənbələrinin bu iki məsələ olduğunu qeyd etdi. Yataq növlərinin coğrafi bölgələrə görə dəyişməsi lazım olduğunu ifadə edən Çətinbulut, bu mövzuda etdiyi şərhdə; “Biz yataq dəsti kolleksiyamızı dünyada bütün iqlimləri, cəmiyyətləri, adət-ənənələri, vərdişləri və sahəmizdəki tibbi inkişafları nəzərə alaraq hazırlamışıq. Təqdir edə bildiyiniz kimi, Dubayda yaşayan istehlakçı ilə Kanadada yaşayan istehlakçının yuxu vərdişləri, iqlim şəraiti və döşəkdən gözləntiləri eyni olmayacaq. Bütün bu faktları nəzərə alaraq, istehsal prosesimizə peşəkar Ar-Ge komandamızı daxil etdikdə, keyfiyyət çubuğunu sektorda təmsil olunan nöqtəyə qaldırdıq”.

Sleep & Bed brendinin hekayəsini dinləyə bilərikmi?

Salam mən firma sahibi Burhan Çetinbulut. Qardaşım Furkan Çetinbulut ilə birlikdə bildirmək istərdik ki, bu gün sizi obyektimizdə salamlamaqdan çox xoşbəxtik. Biz Mitsan Makine İnşaat ve Sanayi AŞ olaraq səyahətimizə 1976-cı ildə başlamışıq. Sənaye sahələrində 40-dan çox sektorda istifadə üçün süngər istehsalı ilə başladığımız səyahətimizdə bu gün süngər, keçə, döşək, yastıq, yorğan və hətta yuxu sahəsində bir çox yuxu məhsulları istehsal edirik. Biz ümumi daxili istehsal sahəsi 126.000 kvadratmetrdən çox olan və öz enerjisini yaradan ən müasir istehsal sistemləri ilə təchiz olunmuş 5 ayrı obyektimizdə xidmət göstəririk. Hazırda Mitsan Group və brendlərimiz dünyanın 4 qitəsinə və 40-dan çox ölkəyə ixrac edir.


Sleep & Bed brendinin yaradılması bizim üçün ideyadan qaçılmaz bir hərəkətə çevrildi. 1976-cı ildən bəri biz öz sahəsində inqilab edən dünyanın ən böyük brendləri və bazarları üçün çoxlu müxtəlif model döşəklər istehsal etmişik. Məhsullarımız dünyanın bir çox yarmarkalarında mükafatlar almış, bazarlarda kateqoriya liderliyindən əl çəkməmiş, istifadəçi məmnuniyyəti və rəydə çox yaxşı nəticələr əldə etmişlər. Bu təcrübə, bilik və keyfiyyət yükünün artıq bir marka ilə taclanması qərarımızdan çox müştərilərimizin və sənayenin bizdən gözləntisi oldu. 01 noyabr 2021-ci ildə adını verdiyimiz Sleep & Bed brendimizi satışa çıxardıq və bütün dünyada gözləntilərimizdən daha yüksək və daha yaxşı gəlir əldə etdik. İlk dəfə 2022-ci ilin yanvar ayında İstanbulda keçirilən İstanbul Mebel Sərgisində (IFF) yeni markamızla sektora salam verdik. O vaxtdan bəri aldığımız rəylərdən, aldığımız maraqdan və yeni brendimizin inkişaf tempindən çox məmnunuq və həyəcanlıyıq.


Burhan Bey Sleep & Bed brendi olaraq hansı istehsal siyasətinə əməl edirsiniz?


Əvvəldə qeyd etdiyim kimi, 1976-cı ildən bəri bu sektorda 46 illik danılmaz təcrübəmiz var. Qurulduğumuz gündən bu yana gücümüzü hər zaman innovasiyadan və Ar-Gedən almışıq. Dünyadakı bütün iqlimləri, cəmiyyətləri, adət-ənənələri, vərdişləri və sahəmizdəki tibbi inkişafları nəzərə alaraq döşək kolleksiyamızı hazırlamışıq. Təqdir edə bildiyiniz kimi, Dubayda yaşayan istehlakçı ilə Kanadada yaşayan istehlakçının yuxu vərdişləri, iqlim şəraiti və döşəkdən gözləntiləri eyni olmayacaq. Bütün bu faktları nəzərə alaraq, istehsal prosesimizə peşəkar Ar-Ge komandamızı daxil etdikdə, keyfiyyət çubuğunu sektorda təmsil olunan nöqtəyə qaldırdıq. Döşəklərimizi istehsal edərkən, onları çarşafla örtülmək üçün yuxu məhsulları kimi istehsal etmirik. Rahat və sağlam olmaqla yanaşı, çarpayılarımızı istifadəçinin yaşayış yerində görmək istədiyi müasir və dəbli aksesuarlar kimi dizayn edirik.


Roll-pack qablaşdırma sistemlərimiz sayəsində tək istifadəçinin asanlıqla daşıya biləcəyi uzunmüddətli və müasir qablaşdırma sistemi ilə işləyirik və 1 çarpayılıq sahədə 5 çarpayı saxlayırıq. İstehlakçı ən böyük çarpayımızı belə şəxsi maşını ilə tək xalça daşımış kimi rahatlıqla daşıyıb evinə çata bilir. Roll-pack formatında tozsoranla təmizlədiyimiz məhsullarımız açıldıqdan qısa müddət sonra istifadəyə hazır olur. Bu, Sleep & Bed seçimində və diqqətində çox mühüm rol oynayır. Bu yolla logistika baxımından dünyanın hər yerinə çox daha səmərəli şəkildə və böyük miqdarda çata bilərik.

Brendin təşviqi üçün hansı reklam və marketinq strategiyasına əməl edirsiniz?


Sleep & Bed üçün yola çıxanda biz həmişə brendimizə son istehlakçı baxımından baxırdıq. Yataq və yuxudan nə gözləyirik? Yatağımızda, yuxumuzda axtarıb tapmadığımız nədir? Bu sualları özümüzə verməklə kolleksiyamızı yaratdıq. Hal-hazırda, Sleep & Bed bütün reklam təşviqi və istehsal proseslərində "Yuxu bir bütövdür" fəlsəfəsini götürür. Yatağınız nə qədər gözəl olsa da, yastığınız pisdirsə, yorğanınız sizə uyğun deyilsə, yuxunuz keyfiyyətli deyil. Buna görə də biz istifadəçilərimizə hər sahədə, Sleep & Bed yuxu fəlsəfəsində yuxu keyfiyyətini təklif etmək istəyirik. Bu səbəbdən məhsul çeşidimizdə döşək istehsalı ilə yanaşı, yastıq, yorğan, döşək yastığı, döşək yastığı kimi bütün yuxu dəstəkləyən qruplarda istehsal edirik.



Türkiyədə və ya xaricdə alış-veriş etmək cəhdiniz olacaqmı?


2021-ci ildə yeni markamızla yola çıxanda, uzunmüddətli planlaşdırmamızda mağazalara girmə fikrini qiymətləndirməyi düşündük. Lakin yanvar ayında İstanbul Sərgi Mərkəzində keçirilən IFM Mebel Sərgisi çərçivəsində mağaza konseptimiz, məhsul kolleksiyamız və istehsal çeşidimizlə aldığımız sıx maraq və tələblərə biganə qala bilmədik. Yeni brendimizin həyəcanı ilə qədəm qoyduğumuz bu yolda qıra bilmədiyimiz təchizatçılarımızın və yeni müştərilərimizin təkidi və heyranlığı ilə qarşılandıq. Bir çox fərqli ölkədən mağaza müraciətlərimizi qiymətləndirərək, prosesi daha əvvəl götürməyə, lakin qəti addımlarla davam etməyə qərar verdik. İlk mağazalarımız indi Gürcüstanda xidmətdədir və onların gördükləri maraq və onların performansı bizi çox həyəcanlandırır. Dubaydakı mağazalar şəbəkəmizdə prosedura dair razılığa gəldik və bir çox ölkələrdə onların pərakəndə satış üçün müraciətləri üçün hələ də təsdiqini gözləyən çoxlu məqamlar var. Bu proses zamanı göstərilən marağa, tələblərə və təbriklərə görə həmsöhbətlərimizə bir daha öz minnətdarlığımızı və minnətdarlığımızı bildirmək istəyirəm. Yeganə məqsədimiz keyfiyyət standartımızı gündən-günə artıraraq, yuxunun hər sahəsində ən yaxşısını çıxararaq və xidmət keyfiyyətimizi artıraraq, yuxu sektorunda standartları müəyyən edən və yüksəldən bir marka olmaqdır və bu istiqamətdə möhkəm addımlar atırıq. yol.


İxrac potensialınız və daxil olduğunuz bazarlar haqqında məlumat verə bilərsinizmi?

İlk növbədə ixrac potensialımızdan danışsaq; 1976-cı ildə qurulan və zamanla alt filiallarını formalaşdıran Mitsan Group olaraq məhsul portfelimizdəki süngər, keçə, döşək, yastıq və yorğan məhsulları ilə 40-dan çox ölkəyə ixrac edirik. Bizim müxtəlifliyimizə görə demək olar ki, bütün ölkələrə müraciət etmək potensialımız var. Sleep & Bed markamız çatdığı keyfiyyət, tutum və etibarlı xidmət anlayışı ilə Avropa, Orta Asiya, Şimali Amerika və Cənubi Amerikaya məhsul ixrac edir. Bir şirkət olaraq ümumi satışların yüksək performans göstərdiyi qitələr; Avropa və Cənubi Amerika. Avropa, Cənubi və Şimali Amerika ölkələrində onlayn satış platformalarında (Amazon, Walmart) döşək, yastıq və yorğan məhsul qruplarımızın satışı ön plandadır. Gələcəkdə müqavilə bağladığımız market şəbəkələrindən biri olan Lild şirkəti ilə ixrac potensialımızı növbəti səviyyəyə yüksəltməyi hədəfləyirik.


Nəhayət, Furkan bəy, sizin şirkətinizi digər döşək firmalarından fərqləndirən nədir?

Biz hər bir rəqibimizə ayrı-ayrılıqda hörmət edirik. Sənayeni irəli aparan və bizi bu yarışa məcbur edən hər bir rəqibimizin varlığından çox məmnunuq və onların uğurlarını hörmətlə izləyirik. Sleep & Bed ailəsi olaraq daha əvvəl dediyimiz kimi "Yuxu bir bütövdür" fəlsəfəsi ilə hər an bir baxış alaraq istehsal edirik. Qablaşdırmadan daşınmaya, quraşdırmadan istifadəyə qədər hər sahədə fərq yaratmağa və standartları yüksəltməyə çalışırıq. Biz istehlakçılara moda, sağlamlıq, texnologiya, innovasiya və sənətkarlığın mükəmməl qarışığını təqdim etməyə çalışırıq. Biz dünyada istehsal etdiyi matrasın süngərindən tutmuş keçəsinə qədər hər bir əsas elementi istehsal edə bilən müstəsna və güclü qruplardan biriyik. CNC süngər kəsmə texnologiyalarımız, öz daxili dolgularımız, yüksək keyfiyyətli keçə istehsalımız, rollpack qablaşdırma texnologiyamız, peşəkar Ar-Ge komandamız və ölçülərimizlə sektorda təqib olunan və ilham verən bir təşkilat olduğumuzun fərqindəyik. istehsal gücümüz. Mitsan Qrup, öz sektorunda nadir rast gəlinən, öz enerjisini istehsal edən ən müasir qurğuları ilə 126.000 kvadrat metrlik diqqətəlayiq istehsal əməliyyat gücünə malikdir. Biz 24 ildir ki, Qırmızı Xaç, Qızıl Aypara və Birləşmiş Millətlər Təşkilatı kimi dünyanın ən böyük təşkilatlarının həll ortağı olaraq fəaliyyət göstərən üstünlük verilən qrup şirkətiyik. Bütün bu illər ərzində bu tələblərə cavab verə bilmək və istisnasız olaraq seçilmək, əlbəttə ki, bizi fərqləndirən ən böyük tərif mənbələrimizdən biridir.

1 просмотр
bottom of page